понедельник, 30 ноября 2009 г.

ЗВІТ

ЗМІСТ

 

 

Вступ                                                                                                                     

1.  Характеристика й аналіз організаційної структури підприємства.      

     2.  Характеристика й аналіз діяльності підприємства.

3.  Організація охорони праці на підприємстві, установі, організації.

4.  Індивідуальне завдання

Висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВСТУП

 

Виробнича практика є  важливою  ланкою  в  підготовці   майбутніх спеціалістів і  невід'ємною частиною навчального процесу. Вона повинна максимально підготувати майбутніх спеціалістів до багатогранної практичної діяльності, підвищити рівень професійної підготовки, забезпечити набуття навичок роботи в професійних трудових колективах. 

Головне завдання виробничої практики  -  закріплення  знань,  одержаних  у процесі  навчання, отримання навичок дослідження та впровадження сучасних ефективних форм та методів психологічного інформування, застосування на практиці знань сучасних вітчизняних та зарубіжних теорій, методів дослідження особистості, її психологічних властивостей.

Задачі практики:

-         Вивчити функції психолога в організації;

-         Навчитись підбирати методи дослідження особливостей психічних

процесів людини в професійній діяльності;

-         Допомагати фахівцям у проведенні психологічних досліджень;

-         Набути навички просвітницької психологічної роботи;

               - Актуалізувати потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації, засвоєння і вдосконалення практичних навичок в умовах майбутньої діяльності.

Я, студентка 2-го курсу групи ПБ2-07,Мільхіна Н.О., проходила практику на базі Центру медико-психологічної соціально-реабілітаційної допомоги дітям і підліткам, що є підрозділом у структурі Національної дитячої спеціалізованої лікарні "ОХМАТДИТ".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 1.

ХАРАКТЕРИСТИКА Й АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ            ПІДПРИЄМСТВА

 

Національна дитяча спеціалізована лікарня "ОХМАТДИТ" МОЗ України (далі - Лікарня)  є  багатопрофільним діагностично-лікувальним   медичним  закладом (установою),  який забезпечує  висококваліфікованою   та   спеціалізованою   медичною допомогою дитяче населення України. В складі лікарні функціонує більше 50 медичних підрозділів.

Лікарня   підпорядковується  безпосередньо  Міністерству охорони  здоров'я  України  й   у   своїй   діяльності   керується Конституцією України  ( 254к/96-ВР), законами України, указами Президента України, постановами  Кабінету   Міністрів   України, наказами Міністерства охорони здоров'я України, Статутом Лікарні й іншими   підзаконними   нормативно-правовими   актами,    наказами Генерального директора Лікарні.

Лікарня  є  юридичною  особою,  має  печатку,  штампи із зазначенням свого найменування,  використовується як клінічна база вищих навчальних закладів, а також науково-дослідних установ.

   Основним структурним підрозділом Лікарні є відділення.

   Центр медико-психологічної та соціально-реабілітаційної допомоги (далі – Центр) є окремим структурним підрозділом НДСЛ "ОХМАТДИТ".       Керівництво Центром здійснює завідуюча Анопрієнко О.В.

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 2.

ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

 

Центр надає комплексну  медико-психологічну та соціально-реабілітаційну допомогу дітям на стаціонарному та амбулаторно-поліклінічному лікуванні в профільних відділеннях лікарні. Забезпечує психологічну підтримку дітей різного віку, їх батьків з метою профілактики та корекції психосоматичної патології, посттравматичних розладів, соціального супроводу і реабілітації, профілактики “синдрому вигорання” фахівців, які працюють з дітьми у стресовій ситуації, та здійснює організаційно-методичне керівництво закладами охорони здоров'я України з цих питань.

Робота Центру спрямована на збереження психічного здоров'я підлітків, профілактику вживання у молодіжному середовищі психоактивних речовин, алкоголю, токсикоманії, наркоманії,  формування відповідального ставлення до власного здоров'я і життя тощо.

Центр є базою для навчання та підвищення кваліфікації працівників закладів охорони здоров'я України,  взаємодіє з центрами соціальних служб для молоді для надання соціальної допомоги дітям та їх батькам з питань здійснення спільних заходів щодо надання соціально-реабілітаційної допомоги дітям.

У своїй роботі взаємодіє з усіма підрозділами НДСЛ шляхом створення стандартного алгоритму надання  медико-психологічної та соціально-реабілітаційної допомоги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 3.

ОРГАНІЗАЦІЙНІЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ В НДСЛ “ОХМАТДИТ”

 

Вступний інструктаж проводиться з працівником, який прийнятий на роботу у Лікарню, незалежно від його освіти, посади,  стажу роботи і кваліфікації з метою ознайомлення його з правилами техніки безпеки та охорони праці, які діють на території Лікарні, а також з небезпекою, яка може виникнути під час експлуатації техніки та використанні різноманітного обладнання.

Вступний інструктаж проводить інженер з техніки безпеки (начальник служби охорони праці) згідно з затвердженими Генеральним  директором Лікарні програмою інструктажів та Інструкцією з техніки протипожежної та індивідуальної безпеки на робочому місці.

Відповідно до Інструкції з техніки протипожежної безпеки на кожному поверсі будівель Лікарні обладнано протипожежні стенди, виведено кнопки пожежної сигналізації та вказано план евакуації на випадок пожежі.

Тривалість робочого часу для працівників Центру регламентується  наказом від 25.05.2006  N 319 «Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров’я» і відповідає 6-ти годинному робочому дню при 5-ти робочому денному тижні. Роботи на персональних комп'ютерах проводяться відповідною до Інструкції по роботі з персональними комп'ютерами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗДІЛ 4.

ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

 

В ході навчальної практики мною, студенткою Мільохіною Н.О., в складі групи з чотирьох осіб, в яку входили також студентки Боєва О.В., ВащенкоС.Г. та Гординська В.М. була виконана така робота:

      1. Проведено анкетування пацієнтів ендокринного відділення НДСЛ “ОХМАТДИТ” по завданню Центру.

      2. Підібрано тести для  пацієнтів ендокринного відділення з метою діагностики психічних станів та рис особистості,  діагностики міжособистісних відносин в колективі та сім'ї.

Для цього були запропоновані такі тести:

- методика діагностики оперативної оцінки самопочуття, активності і настрою;

-   методика діагностики потреб в пошуках відчуттів М. Цукермана;

- методика дифференціальної діагностики депресивних станів Зунге      (адаптація Т. І. Балашової);

- тести “неіснуюча тварина”, “автопортрет”, “моя сім'я” ;

- особистісний опитувальник  айзенка ( адаптований для підлітків);

- методика Рене Жиля;

- методика діагностики социально-психологічної адаптації К. Роджерса і Р. Даймонда ( опитувальник СПА).

    3.Проведено та оброблено результати тестування по перерахованих методиках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

 

В ході навчальної практики ознайомилась зі складом та призначенням, положеннями про управління, установчими документами та нормативно-правовими актами, правилами внутрішнього розпорядку Центру медико-психологічної соціально-реабілітаційної допомоги НСДЛ “ОХМАТДИТ”. Приймала участь у в анкетуванні щодо психічного стану пацієнтів ендокринного відділення. Підбирала тести для пацієнтів ендокринного відділення з метою діагностики психічних станів та рис особистості,  діагностики міжособистісних відносин в колективі та сім'ї. Приймала участь у проведенні та обробці результатів тестування.

Здобуті знання та навички будуть мати велике практичне значення в моєму подальшому професійному становленні як психолога.

Комментариев нет:

Отправить комментарий