понедельник, 31 октября 2011 г.

Отчет по практике

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………………………………. 3
1. Характеристика та аналіз організаційної структури підприємства…..…. 4
2. Характеристика та аналіз діяльності підприємства……………..………………. 5
3. Організація охорони праці на підприємстві, установі, організації………. 6
4. Індивідуальне завдання………………………………………………………………………… 7
Висновки………………………………………………………………………………………………... 8
Список використаних джерел………………………………………………………………. 9
Додатки: щоденник






























ВСТУП
Психолого-педагогічна практика є важливою ланкою в підготовці майбутніх спеціалістів і невід'ємною частиною навчального процесу. Вона повинна максимально підготувати майбутніх спеціалістів до виконання дипломної роботи, багатогранної практичної діяльності, підвищити рівень професійної підготовки, забезпечити набуття навичок роботи в професійних трудових колективах. Переддипломна практика являє собою логічне продовження усіх видів практики.
Головне завдання психолого-педагогічної практики – закріплення знань, одержаних у процесі навчання, отримання навичок дослідження та впровадження сучасних ефективних форм та методів психологічного інформування, застосування на практиці знань сучасних вітчизняних та зарубіжних теорій, методів дослідження особистості, її психологічних властивостей, безпосередньої участі в роботі психологічної служби.
Задачі практики:
- Закріпити базову теоретичну та практичну підготовку;
- Навчитись підбирати методи дослідження особливостей психічних
процесів людини в професійній діяльності;
- Допомагати фахівцям у проведенні психологічних досліджень;
- Застосувати форми та методи професійної орієнтації в різних сферах освіти;
- Актуалізувати потреби у самовихованні, підвищенні своєї кваліфікації, засвоєння і вдосконалення практичних навичок в умовах майбутньої діяльності.
Я, студентка групи ПБ2-07к, Мільохіна Н.О., проходила практику на базі ДНЗ №325м.Києва.














РОЗДІЛ 1.
ХАРАКТЕРИСТИКА Й АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ ПІДПРИЄМСТВА
Дошкíльний навчальний зáклад - навчальний заклад для дітей дошкільного віку (від 3 до 7), що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.
Дитячий садок підпорядковується Міністерству освіти і науки України, працює за його програмами та за авторськими програмами з англійської мови. Дошкільний навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про дошкільну освіту", іншими законодавчими актами, актами Президента України, Кабінету Міністрів , наказами МОН, інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, цим Положенням та власним статутом.
Завідуючою ДНЗ №325 є Марчукова О.В.

















РОЗДІЛ 2.
ХАРАКТЕРИСТИКА І АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Система дитячих садів призначена як для первісної соціалізації дітей, навчання їх навичкам спілкування з однолітками, так і для масового, загальнодоступного вирішення проблеми зайнятості їх батьків (для чого час роботи дитячого садка в більшості випадків співпадає з типовим робочим графіком більшості професій: з 8 до 18 годин п'ять днів на тиждень). У системі дитячих садків здійснюється також мінімальна підготовка дітей до навчання в школі на рівні первинних навичок читання, письма і рахунку. Дитячі сади бувають різних видів направленості:
 Дитячий садок загальноосвітнього рівня з пріоритетним напрямом, наприклад: фізичним, інтелектуальним, художньо-естетичним вихованням;
 Центр розвитку дитини– дитячий садок;
 Дитячий садок комбінованого виду;
 Дитячий садок компенсуючого виду.
Існує інша класифікація, в якій дитячі садки діляться на чотири великі групи: муніципальні, відомчі, приватні (комерційні) і домашні (сімейні). Залежно від виду дитячого садку буде варіюватися і програма навчання, і кількість дітей у групі, та якість харчування та іграшок, і навіть, багато в чому, психологічна атмосфера.














РОЗДІЛ 3.
ОРГАНІЗАЦІЙНІЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ В ДНЗ №325
Вступний інструктаж проводиться з працівником, який прийнятий на роботу у Дитячий садок, незалежно від його освіти, посади, стажу роботи і кваліфікації з метою ознайомлення його з правилами техніки безпеки та охорони праці, які діють на території Дитячого садку, а також з небезпекою, яка може виникнути під час експлуатації техніки та використанні різноманітного обладнання.
Вступний інструктаж проводить інженер з техніки безпеки (начальник служби охорони праці) згідно з затвердженими завідуючою Дитячого садку програмою інструктажів та Інструкцією з техніки протипожежної та індивідуальної безпеки на робочому місці.
Відповідно до Інструкції з техніки протипожежної безпеки на кожному поверсі будівель Дитячого садку обладнано протипожежні стенди, виведено кнопки пожежної сигналізації та вказано план евакуації на випадок пожежі.
Тривалість робочого часу для працівників Дитячого садку регламентується наказом від 25.05.2006 N 319 «Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров’я» і відповідає 6-ти годинному робочому дню при 5-ти робочому денному тижні.














РОЗДІЛ 4.
ІНДИВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ
В ході навчальної практики мною, студенткою Мільохіною Н.О., спільно зі студенткою Боєвою О.В. була виконана така робота:
1. Проведена робота з техніками та методами психологічної роботи з дітьми дошкільного віку з психологом ДНЗ.
2. Підібрано тести для дітей дошкільного навчального закладу з метою діагностики психічних рис особистості, діагностики агресивності дошкільнят та її вираження в колективі.
Для цього були запропоновані такі тести:
- методика «Структуралізоване спостереження» А.А. Романова
- проективна методика «Неіснуюча тварина», розроблена Дукаревич М.З.
- анкета для вихователів, розроблена Лаврентьєвою Г.П., Титаренко Т.М. «Критерії агресивності у дитини»
3.Проведено та оброблено результати тестування по перерахованих методиках.

















ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
В ході психолого-педагогічної практики ознайомилась зі складом та призначенням, положеннями про управління, установчими документами та нормативно-правовими актами, правилами внутрішнього розпорядку ДНЗ №325. Підбирала тести для дітей дошкільного віку з метою діагностики психічних рис особистості, діагностики агресивності дошкільнят та її вираження в колективі, проводила тренінги на розвиток уваги та пам’яті. Приймала участь у проведенні та обробці результатів тестування.
Здобуті знання та навички будуть мати велике практичне значення в моєму подальшому професійному становленні як психолога та при виконанні дипломної роботи.






















СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Конституція України //Відомості Верховної Ради України.-1996.-№30.
2. Наказ 18.12.2000 n 204-о МОЗ України “Про затвердження галузевих правил внутрішнього трудового розпорядку”.
3. Наказ 25.05.2006 N 319 МОЗ України “ Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров'я”.
5. Наказ N 444 від 01.11.2001 МОЗ України “Про введення оперативного контролю за станом охорони праці в установах, закладах та на підприємствах системи МОЗ України”.
6. Матвієнко Л. І. “Програма переддипломної практики”. -- К.: ІПК ДСЗУ, 2010.-8с.
7. Практикум по общей, экспериментальной и прикладнойпсихологии: Учебн. Пособие/ Балин В.Д., Гайда В.К., Горбачевский В.К. и др.; Подобщ. ред. А.А. Крылова, С.А. Маничева. – СПб.: Питер,2000.
8. Райгородский Д.Я. Практическаяпсиходиагностика. Методики и тесты. Учебноепособие. – Самара.: Изд. дом « Бахрах » , 1998.
9. Романова Е.С. Психодиагностика. 2-е изд. -- СПб.: Питер , 2008. – 400с.: ил. -- (Серия «Учебноепособие»).

Комментариев нет:

Отправить комментарий