воскресенье, 17 мая 2009 г.

  ТЕСТИ

1. Завдання тесту – запам’ятати 5 запропонованих різнокольорових картинок з геометричними фігурами, що по різному розташовані на аркуші паперу. А через 30 секунд спробувати знайти їх серед 15 подібних картинок, що відрізняються лише різним кольором та положенням.
 1. 2. 3. 4. 5. 

2. Під час тесту об’єкту тестування роздається 10 папірців (стікерів) із написаними на них словами (4-8 літер). Пропонується розклеїти їх у різних місцях кімнати. Через 2 хвилини після того як завдання виконано потрібно правильно назвати місце, де прикріплений кожний папірець і слово, що написане на папірці у тому чи іншому місці. 
Результати підраховуються за такими критеріями:
1. Швидкість відтворення
2. Правильність відтворення місць
3. Правильність відтворення слів
4. Відповідність слів та місць одне одному

3. У ході тесту подається ряд запитань. Приймаються відповіді лише «так» або «ні». Результати тесту визначаються за шкалою балів. 
1. Чи можете ви згадати свою улюблену дитячу казку?
2. Чи важко вам запам’ятати 5 телефонних номерів?
3. Часто ви забуваєте про заплановані зустрічі?
4. Чи можете ви пригадати у що були вбрані три дні тому?
5. Можете ви пригадати ім’я свого першого класного керівника?
6. Часто ви забуваєте про дні народження своїх близьких?
7. Чи можете ви пригадати яка погода була у минулу середу?

№ ТАК НІ
1 1 0
2 0 1
3 0 1
4 1 0
5 1 0
6 0 1
7 1 0

4. Об’єкту тестування гучно і чітко зачитується список з 10 слів. (4-8 літер). Через 1 хвилину пропонується відтворити на аркуші паперу слова. Результати тесту оцінюються за:
1. Швидкістю відтворення
2. Правильністю відтворення слів
3. Кількістю відтворених слів
5. У ході тесту подається 6 малюнків, на яких зображено ряд заповнених (червоні) та порожніх (сірі) кульок у різному порядку.
 
 Об’єкту тестування по черзі впродовж декількох секунд демонструється кожний малюнок. Після кожної демонстрації очікується 30 секунд. Після чого він має правильно назвати розташування порожніх та заповнених кульок. 
Результати тесту оцінюються за:
1. Сумою правильно відтворених кульок 
2. Сумою помилково відтворених кульок
3. Швидкістю відтворення

Комментариев нет:

Отправить комментарий